سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما





Powered by WebGozar

نوای وبلاگ مربوط به نقل خاطراتی پیرامون شهید محمد عبدی توسط برادر احمدی، همرزم شهید است.

برای نمایش تصاویر گالری کلیک کنید


بِسمِ ربِّ الشُهداءِ و الصدیقین
اَلسلامُ عَلَیکُم یا اهل بیتِ النُبُوَه
شهید عبدی - مسافر

برادران بسیجی ام همیشه به یاد داشته باشید که اِنا لِلّه وَ اِنا اِلَیه راجِعون.
سلام علیکم، امیدوارم در پناه الطاف حضرت بقیه ا.. الاعظم ارواحنا لمقدمه الفداه بتوانید سربازی شایسته برای مقام معظم رهبری باشید و در حفظ و پاسداری ارزشهای انقلاب و اسلام عزیز و خون شهدا، با تمام توان و قوا حرکت کنید. خدا می داند، بی اغراق عرض می کنم که لیاقت آن را ندارم که سفارشی، وصیتی یا حرفی برای زدن داشته باشم ولی از باب برادری عرض می کنم.
اطاعت از مقام معظم رهبری را از یاد نبرید حرفها و صحبتهای ولی امر را حلقه آویز گوش خود گردانید و بدانید که سعادت دنیا و آخرت شما عمل به دستورات اسلام و ولی فقیه است. پشتیبان او باشید، او را اطاعت و حمایت کنید تا خدا از شما راضی شود. نگذارید علی زمان ما چون علی (ع) غریب بماند، نگذارید نا اهلان به خانه او که خانه ولایت است حمله ور شوند. سینه هایتان را چون سینه های کربلائیان در برابرش سپر و برای بقایش آماده خون ریزی کنید. راستی اگر توفیق یار شما شد و به دیدارش رفتید به او بگویید سربازی داشتید که خیلی دوست داشت قبل از رفتن یک بار دیگر زیارتت کند ولی توفیق یارش نشد و سلام مرا به او برسانید و رویش را ببوسید.
برادرانم این را بدانید که دشمن فقط و فقط از یک چیز سود می برد. آن هم اینکه شما متحد نباشید و لازمه اتحاد این است که به حرفهای ولیتان گوش فرا دهید. دست در دست هم نهید و با عنایت و توکل بر خدا و اشاعه فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) بکوشید که خدا یاریتان کند عزیزانم نگذارید توطئه های دشمن رشته های وحدت را میان شما پاره پاره کند. نگذارید حرفهای به ظاهر زیبای آنها شما را فریب دهد. برادر وار در کنار هم از ناموستان، مملکتتان، دینتان، غیرت و اسلامتان مواظبت کنید. تا می توانید با هم مهربانتر و رئوفتر باشید (اَشِّداءِ عَلَی الکُفار رُحماء بَینَهُم) وحدت شما چشمهای دشمن را کور می کند. صفای شما دستهای او را قلم می کند، اخلاص شما پاهای او را فلج می کند و این رمز پیروزی بر دشمن است. از ارزشهای خود محافظت کنید. نگذارید خون شهیدان پایمال شود. نگذارید اسم های شهدا به فراموشی سپرده شوند . اگر اسم های آنان را محو کردند راهشان هم محو می شود.
فریادشان هم درگلوها خفه می شود. برادرانم مهمات معنوی شما قطره قطره خون شهیدان است و این را بدانید که خون شهید پربرکت است و تا قیام قیامت اگر بخواهید. برای مبارزه مهمات دارید. بیاد داشته باشید. اگر بخواهید برای اسلام تلاش کنید. ذکر اهل بیت (س) را از یاد نبرید، هیئتهایتان را پر کنید. همگی تلاش کنید تا اسم امام حسین (ع) زنده بماند و در کجا و کدام هیئت مهم نیست.
در هر کجا اسم اهل بیت (س) برده شود یقیناً اهل بیت حضور دارند. اما اخلاص کار را هم در نظر داشته باشید و فقط برای رضای خدا کار کنید که غیر از این ارزش ندارد. برادرانم یک سفارش دیگر هم آنکه پایگاههای مقاومت بسیج را خالی نگذارید هر کس پیرو ولایت است. بسیجی هم هست. درست است که بسیجی بودن صرف عضویت نیست ولی به خدا قسم دشمنان شاد می شوند وقتی می بینند پایگاههای خالی شده است. پایگاهی که روزی تعدادی شهید در آن حضور داشته اند و امروز جایشان خالی است. پایگاهها را پر کنید در جلسات بسیج شرکت کنید. علم و آگاهی خود را بالا ببرید و بسیج را سرافراز کنید. اما این نکته را از یاد نبرید که الگوی بسیج و بسیجیان امام خمینی (ره) هستند. بزرگ بسیجی عالم خمینی کبیر است، به وصایایش گوش فرا دهید. حرفهای او را بر روی دیوارها بنویسید. در مدارس، در مساجد، در ادارات، در کارخانه ها بنویسید و بگویید که خمینی کبیر گفت: اگر... از بسیج و بسیجیان غافل شوند به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت و همه ما و همه جهان می دانند لسان خمینی، لسان الله است. پس بدانیم که اگر عمل نکردیم باید منتظر عذاب الهی باشیم. برادرانم قرآن را فراموش نکنید که مایه حیات بشریت است. راهنمای انسان است ودستور و قانون است برای عالمیان. در نشر آن کوشش کنید و آنرا به نسل جوان بیاموزید. هر کس با قرآن انس گرفت، قرآن دنیا و آخرت او راکفایت می کند (البته در کنار اهل بیت (س)). به تشکیل و راه اندازی کلاسهای قرآن مبادرت ورزید. اگرچه مشکلات هست کلاسهای دایر شده را تقویت و گسترش دهید. انشاءالله در فردای قیامت قرآن به داد همه ما برسد. سفارش آخرم این که کنار رهبر، تحت امر او مبارزه با تهاجم فرهنگی را تشدید کنید. هر کس بتواند کمک بکند و نکند خداوند از او نمی گذرد. در مدارس، مساجد و پایگاههای فرهنگی به ترتیب نسل جدید و انقلابی همت گمارید که خدا یارتان باد.
حال با همه شما که صدایم را می شنوید هستم. سلام مرا بپذیرید. باز هم خواهش می کنم مرا حلال کنید. بسیجیها، بسیج پشت و پناه شما باشد انشاءالله قرآن و ذکر اهل بیت (ع) را فراموش نکنید. نماز اول وقت و به جماعت یادتان نروید. جوانهای خوب، روزه مستحبی بسیار برای کنترل نفس خوب است. به نوافل بپردازید که تقوای شما را زیاد می کند، نماز جمعه وحدت آفرین است، آنرا از دست ندهید. با همه شما هستم، دست پدر و مادرتان را ببوسید.

برادر کوچکتان
الاحقر محمد عبدی


تمامی حقوق مادی و معنوی این مجموعه برای صاحب اثر محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.